Hvad kan du forvente i et samarbejde med Above Standard?

Du kender formentlig allerede nu lidt om vores service. Du har sikkert læst, at vi tilbyder digital strategi, design, webudvikling og digital markedsføring. Du går måske nu og overvejer et samarbejde med os. Men hvad kan du forvente i et samarbejde?

Læs videre og få et indtryk af, hvad du kan forvente i et samarbejde med os.


Hvad kan du forvente af os?

Du kan forvente passion og kvalitet – Vi brænder for at levere noget, der er i orden

Vi giver din forretning den samme opmærksomhed, som var det vores egen. Vi er et dedikeret team af online marketingspecialister og udviklere, som brænder for at du lykkes online. Vi hedder ikke Above Standard, fordi det lyder godt. Men fordi vi brænder for at levere noget, der er i orden. 

Du kan forvente et godt samarbejde – Samarbejd med nogle, der brænder ligeså meget for det, som du selv gør!

Vi har en samarbejds-filosofi – “no cure no play”. Det vil sige, at et godt samarbejde i vores bog er: at du har lyst til at samarbejde med os. Vi tvinger dig ikke til at samarbejde, hvis det ikke fungerer for dig. 

Et samarbejde med os er noget så jordnært som at hjælpe hinanden. Du med din viden om din virksomhed, dine produkter, dine kunder og dit marked. Vi med vores viden om, hvordan vi bedst bringer det hele i spil digitalt – Til din fordel.

Du kan forvente en fast pris – Vi er et team, der løfter din digitale forretning uden hovedpine, irritation og lommesmerter

Der er ikke noget, der hedder binding, opsigelsesperioder, opstartsgebyr, millimeter fakturering eller andre ubehagelige økonomiske overraskelser. Vi giver dig altid en fast pris. Du betaler altid kun for effektivt arbejde.

Vi tror på god digital markedsføring og webudvikling til overkommelige priser. Vi går op i, at du får ‘value for money’.


Når samarbejdet er i gang

Du aftaler et projekt, og så ses vi, når vi er færdige.

Sådan arbejder vi ikke!

Vi giver dig et samarbejde, hvor vi holder løbende kontakt med dig. Du bestemmer hvor meget vi skal orientere dig, mens vi arbejder på dit projekt eller opgave. 

Du bestemmer om du foretrækker email, telefon eller at gøre brug af vores projektsystem CoWork. Vi giver dig orienteringer om tidsplan, deadline, projektets fremdrift og resultater. Vi er altid åben for dialog, sparring og spørgsmål.

CoWork – Få et let og overskueligt overblik over dit projekt

CoWork er vores projektstyringssystem. Vælger du at bruge CoWork, deler vi med dig et link til dit projekt-board. Her får du en fuld detaljeret oversigt over projektets opgaver, områder og fremdriften. Boardet er opdelt i ‘No progress’, ‘In progress’ og ‘completed’ vandret og kategorier lodret, som vi definerer. Kategorier kan for eksempel være to-do, sociale medier, webdesign og webudvikling. Opdelingen giver dig et godt overblik over dit projekt.

På boardet opretter vi en række kort med opgavebeskrivelser. I nogle tilfælde kan du også oprette kort med opgaver. Du vil kunne skrive kommentarer, give opgavebeskrivelser og uploade billeder. 

Det smarte ved CoWork er, at du kan gå ind og følge med, når du har tid. Eller hvis du lige havde brug for en overspringshandling. 😉

Vi anbefaler CoWork især til store projekter og længere samarbejde. Men det er op til dig. Fordelen ved Cowork er, at du kan se projektets opgaver og progressionen – Let og overskueligt. Du undgår at skulle holde styr på en masse emails. CoWork gør det nemt for dig at følge med i projektet.


Projektforløb

Projektforløb er meget forskelligt. Vi formulerer samarbejdet ud fra din virksomhed, opgavetype, og hvordan du ønsker at samarbejdet skal være.

Læs videre og få et indblik i, hvordan vi typisk opbygger forløb for webudvikling og digital marketing.


Webudvikling forløb

Briefing
Vi holder indledende samtaler, hvor vi snakker om projektet.

Analyse og framing
Vi foretager en analyse af din virksomhed og løsningsmuligheder.

Design og formgivning
Vi formulerer opbygning, funktioner og laver den visuelle design. Vi sender dig mock-up af løsningen, som du skal gennemgå og godkende.

Udvikling
Vi koder eller udvikler løsningen. 

Test
Vi tester grundig løsningen igennem. Du får også lov til at afprøve løsningen og kommentere på den.

Uddannelse
Hvis du skal varetage løsningen bagefter, giver vi dig en grundig gennemgang af løsningen.

Aflevering
Vi sætter projektet live, og vi overfører ejerskabet til dig.


Digital markedsføring

Briefing
Vi holder indledende samtaler, hvor vi snakker om projektet.

Analyse og strategi
Vi foretager en analyse af din virksomhed og lægger en strategi for din markedsføring.

Design og produktion
Vi går i gang med produktionen af markedsføringen.

Lancering
Din digitale markedsføring eller kampagne sættes i gang.

Monitorering og optimering
Vi holder øje med markedsføringen og laver løbende optimeringer hvis nødvendigt.

Næste skridt i din digitale markedsføring
Digital markedsføring er dynamisk og kontinuerlig. Så selvom en opgave er afsluttet, fortsætter markedsføring – I hvert fald, hvis du ønsker at fortsætte med de gode resultater. Ud fra resultaterne og data kommer vi med anbefalinger til det næste skridt i din markedsføring. Det kunne være en ny kampagne, sætte ind på et nyt område eller lave en marketingmix.


Lever vi op til dine forventninger? Sådan kommer du i gang!

Vi er rigtig gode til at lytte, forstå og til at sætte os grundig ind i dine behov og forventninger til samarbejdet.

Så du behøver ikke at tøve med at kontakte os.

Ring, SMS, email eller lad os kontakte dig.

0 Shares:
You May Also Like
Read More

Hvad koster det?

Hvad skal et samarbejde med et bureau som os egentlig koste? Vi kommer ikke uden om priserne. Hvordan…