All in one – Starter

Om du er i et lille team eller en-mands-hær, har du ofte ansvaret for flere områder. Udover at tilbyde dit produkt eller service står du også med bogføring, indkøb, kundeservice, markedsføring, web, salgsarbejde, administration og meget andet. Hverdagen bliver hurtigt travl og fuld af gøremål. Og du står alene med de mange opgaver.

Kunne du tænke dig at uddelegere nogle af de mange opgaver, som du står alene med?

Hvad med at vi bliver en del af dit team? – Vi løfter din markedsføringsopgaver til nye højder sammen med dig!

Du vil få meget mere tid til dine kerneopgaver. Og du står ikke længere alene med din markedsføring.

Vi ved, at du knokler med at markedsføre din virksomhed. Du gør alt hvad du kan for at lykkes online. Alt imens du skal passe alt det andet i din virksomhed. Desværre oplever mange, at de ikke rigtig får de resultater ud af markedsføringen kontra hvad de investerer af tid og penge. Og det er kun ærgerligt!

Derfor kan det være en god ide at teame op med et digitalt team, som brænder lige så meget for din virksomhed, som du selv gør.

Hos os får du en samarbejdspartner, som er motiveret for at du lykkes online. Vi udfører ikke bare dine markedsføringsopgaver. Nej! Det er vigtigt for os, at du oplever resultater i markedsføringen, som tydeligt kan mærkes i din virksomhed – Uden besvær og lommesmerter.

Marketing skalerede ned til budgetpriser

I vores All-in-one – Starter pakke har vi skaleret vores marketingteam ned, så du som lille virksomhed kan følge med. Du får effektiv markedsføring til en pris, hvor du kan være med.

I Starter pakken sætter vi fokuseret ind på et marketingområde. Vi rådgiver dig om hvor frugterne hænger lavest, og hvordan du arbejder med langsigtet mål. Vi vejleder dig i, hvor du med fordel bør lægge din marketingfokus, så du får gode resultater fra start .

I Starter pakken tager vi fat i din markedsføring i samarbejde med dig, sideløbende med at vi arbejder solidt med et marketingområde ad gangen. Du er aldrig bundet fast på et marketingområde. Ser vi større muligheder for at få bedre resultater i en anden kanal, deler vi disse muligheder med dig – Før et eventuelt fokusskifte.

Du får et agilt og proaktivt marketingteam, hvor det er muligt at skifte mellem marketingområder efter behov – Fra måned til måned.

Læs videre og se hvilke områder vi tilbyder i All-in-one – Starter.

SEO – Søgemaskineoptimering

I SEO er der flere underområder, som vi på tværs løbende arbejder med fra måned til måned.

  • Optimering af enkelte søgeord
  • Fuld on-page optimering af en underside
  • Løbende hastighedsoptimering-tiltag
  • Teknisk SEO optimeringstiltag
  • Rådgivning og sparring.

Hvad vi udfører pr. måned, bliver tilpasset din virksomheds behov.

Online annoncer

Vi står for at lave en række annoncer. Vi optimerer dem løbende. Vi overvåger annoncerne undervejs og deres resultater. Du skal være opmærksom på, at annonceomkostning er eksklusiv Starter pakken.

Du aftaler et annoncebudget med os, som vi selvfølgelig altid overholder.

SoMe – Sociale medier

Vi rådgiver dig i hvordan du bruger sociale medier strategisk. Vi står for at lave den rette mængde posts pr. måned. Og vi igangsætter andre aktiviteter, som at finde og starte samtaler i grupper.

Eller du kan vælge, at vi fokuserer på annoncering på de sociale medier. Vi laver flere annoncer pr. måned efter behov, og vi optimerer dem løbende. Sideløbende får du rådgivning til hvordan du selv står for at poste på de sociale medier.

Annonceomkostninger er eksklusiv Starter pakken.

Tekstforfatning

Vi skriver en række nye tekster til din hjemmeside, kampagne, webshop, eller til noget helt fjerde.

Du kan også vælge at få optimeret dit eksisterende indhold, samt at vi tilføjer nye afsnits eller en ny tekst efter behov.

Du får rådgivning om hvordan du målretter dine tekster til din målgruppe. Vi gennemgår din virksomheds tone-of-voice, struktur, skrivemetoder og meget andet.

Content marketing

Hvis du selv vil stå for at skrive dit indhold, hjælper vi med strategi og planlægning. Vi bidrager med korrekturlæsning, tilretning af tekst og rådgivning. Vi sikrer dig, at dit indhold følger best practice skrivekunst.

Hvis du omvendt vil have os til at skrive dit indhold, producerer vi en række værdiskabende tekster pr. måned. Vi samarbejder med dig om strategi og planlægning af indholdet.

Email markedsføring

Vi kører én eller flere kampagner. I kampagnerne står vi for at producere en række emails med stærke budskaber. Vi hjælper dig med at drage nytte af din email-liste.

Account-based marketing(ABM)

Vi kører én eller flere kampagner med en række tilpassede annoncer målrettet mod udvalgte potentielle kunder. Vi optimerer løbende de målrettede annoncer. Vi segmenterer løbende virksomheder fra og til ud fra annoncedata.

“Da jeg skulle lave en facebook reklame, fandt jeg Above standard

Above Standards priser ligger i den lave ende af hvad andre firmaer tager, som jeg i starten var lidt mistænkelig over, men det havde jeg ingen grund til, for de har leveret meget mere end forventet.

Vi havde et mål om x antal leads Above Standard fik hevet langt flere ind end det.

Jeg følte mig aldrig som bare en kunde.
Muxima havde altid tid til at snakke og forklare mig, hvordan det gik med arbejdet. Det var vigtigt for mig, fordi som ny iværksætter er det en væsentlig ting at vide alt omkring ens virksomhed, også selvom man betaler sig fra opgaver.

Muxima viste sig at være virkelig oprindelig interesseret i hvordan det går med min virksomhed i den grad at jeg kan ringe til ham og få lidt sparring.

Jeg har fået så meget af Muxima, langt ud over hvad jeg nogensinde havde forventet. Jeg er så taknemmelig for alt hvad han har gjort.

Jeg kan varmt anbefale Above Standard”

Tajo Lamina, Stifter og ejer af Singler der Mingler

Hvem er vores All-in-one – Starter helt præcist for?

Vores All-in-one – Starter henvender sig til små virksomheder med 1-15 medarbejdere. For hvorfor skal økonomi være en barriere for dig, der vil lykkes online? All-in-one – Starter er til de små virksomheder, som ikke har råd til at ansætte en marketingansvarlig, men alligevel ønsker at øge deres digitale performance, salg og leadgenerering.

Hvad koster All-in-one – Starter pakken?

For 2.500,- om måneden, tager vi os af et markedsføringsområde ét ad gangen, som du helt selv bestemmer. Du kan fra måned til måned skifte mellem fokusområder. All-in-one Starter er helt uden bindingsperiode og opsigelsesperiode. Prisen er fast og fri for ekstra gebyrer og andre grimme overraskelser. 

Ingen hvis’er og men’er og bondefangeri!

Et digitalt bureau, som brænder for at du lykkes online

Vi har hjulpet mange små virksomheder med at opnå større succes online. Vi arbejder til dagligt med webudvikling og markedsføring. Vi hjælper virksomhed med at finde nye kunder online. Vi har erfaring med, hvad der skal til for at vækste virksomheder digitalt.

Ofte har små virksomheder ikke ressourcer og tid nok til at satse på alle kanaler på en gang. Vi har hands-on erfaring med identificere de muligheder, som giver dig den største boost mod at få succes online.

Hvem er vi?

Above Standard giver din online markedsføring luft under vingerne.

Ikke ved finurlige, hokuspokus løsninger. Men noget så jordnært som ved at hjælpe hinanden. Du med din viden om din virksomhed, dine produkter, dine kunder og dit marked. Vi med vores viden om, hvordan vi bedst bringer det hele i spil digitalt – Til din fordel.

Forestil dig det – Det kunne blive stort!

Vi er et full service digitalt bureau, som ikke går op i dyre jakkesæt, ekstravagante biler eller flotte kontorpladser. Vi er specialiseret i digitale kunderejser, købsoplevelser og online forretningsudvikling. Og selvom vi er vilde med at arbejde med virksomheder, der vil mere, der vil vækste, online og på tværs af kanaler – Er vi helt nede på jorden og egentlig bare en flok pixelperfektionister, som ELSKER at ordnung, teknologi og kreativitet fletter fingre. I vores optik er marketingkanaler blot værktøjer. Værktøjer til at skabe vækst. Derfor er vi ikke religiøse omkring dem. Og vi tager dem i brug, der gør en forskel på vores kunders top- og bundlinje. 

Du skal vælge os, hvis du vil have effektiv online marketing tilpasset dit budget.

Få 30% rabat på den første faktura!

Kontakt os inden den 01/07-2021

Jeg er solgt! Hvordan kommer vi i gang?

Det hele starter med et uforpligtende møde, hvor vi tager en snak om dine tanker og forventninger. Til mødet gennemgår vi: hvordan vi kan hjælpe dig med at øge din forretning online og hvilket område der vil give dig mest ‘value for money’.

Du kan booke et møde ved at ringe til os, eller du kan lade os kontakte dig.
Du kan også vælge at skrive en SMS eller en email til os.

0 Shares:
You May Also Like