Du laver en hjemmeside, en Facebook side, en Google annonce og nogle give-aways for at fortælle dine potentielle kunder om dine spændende produkter eller serviceydelser.
Og hvad er det næste, der sker?
Du sidder tilbage fuld af forventninger til, at dine (potentielle) kunder klikker, læser og reagerer på det, du stolt har lavet.
Og …
De klikker, men de køber ikke.
De giver dig god feedback på dit produkt, men det omsættes ikke til salg.
Du forstår ikke, hvorfor du ingenting sælger (forståeligt nok) – Du synes, du har gjort alt det rigtige.
Lyder det bekendt?🤔🤔🤔
Du er ikke alene. Vi har set det mange gange før.
Above standard er et digitalt bureau, som hjælper dygtige iværksættere, selvstændige og virksomheder, som knokler for at få deres digitale markedsføring til at lykkes. Men de oplever, at de ikke rigtigt kommer ud over rampen.
Above Standard – Hvad er vi for en virksomhed?
Ligesom alle andre virksomheder har vi selvfølgelig en vision og mission.
Vores formål
Above Standards formål er at løfte hårdtarbejdende iværksættere, selvstændige, små og mellemstore virksomheder til at blive fremtidens digitale vindervirksomheder.
Vores Værdier
No cure no play
Vi bygger vores services på det gode samarbejde med vores kunder. Faktisk foretrækker vi at kalde dem for vores samarbejdspartnere. No cure no play, betyder at hvis et samarbejde ikke fungerer, tvinger vi dig ikke til at blive. Derfor vil du heller ikke finde binding eller opsigelsesperioder hos os.
Et digitaltteam der løfter din digitale forretning uden hovedpine, irritation og lommesmerter!
Mange iværksættere, selvstændige og virksomheder knokler for at lykkes online, fordi det kan være dyrt at outsource. Vi tror på, at succes online og adgang til eksperter ikke behøver at give hovedpine, irritation og lommesmerter.
Vores mission
Above Standards mission er at gøre det muligt for vores kunder at;
- have en top-professionel marketingteam tilknyttet til en overkommelig pris.
- at blive opdateret og drage nytte af online marketing best practice, trends og tricks.
- opnå succes online og skabe vækst via digitale kanaler.
Vores vision
Above Standards vision er at udvikle fremtidens digitale vindere.
Mere uformelt drømmer vi om at være det foretrukne digitale bureau i vores lokalområde. Vi har base i Assens Kommune. Men vi samarbejder med virksomheder i hele Danmark.
Digitalisering har ændret reglerne for marketing
Tidligere var marketingarbejdet forholdsvist forudsigeligt og planlagt. Baseret på resultater fra år før lagde man et nyt budget og definerede de kommende opgaver – Alt sammen styret top-down (groft sagt).
Digitaliseringen har introduceret helt nye vilkår for marketing. Værktøjer til digital markedsføring leverer en øjeblikkelig reaktion fra markedet, som man bør forholde sig til og agere på som virksomhed. Det kræver stor indsigt og ressourcer end for blot få år tilbage. Derfor møder mange virksomheder udfordringer med deres online markedsføring.
Men sådan behøver det ikke at være. Som digitalt bureau, ønsker vi at imødekomme virksomheders stigende behov for effektiv online marketing – Uden skyhøje udgifter til eksperter og værktøjer.
Vi hjælper dig med at få succes online – Her er fordele ved at vælge Above Standard
- Ingen binding, opsigelsesperiode eller opstartsgebyr.
- Full service digitalt bureau.
- No cure no play.
- Online marketing uden hovedpine, irritation og lommesmerter.
- Fast timepris eller projektpris.
- Ingen gebyrer eller ubehagelige overraskelser
- Gratis sparring.
- En fast marketing manager, som bliver dybt fortrolig med dig og din virksomhed.
- Et dygtigt online marketingteam til at koordinere hele eller dele af din online indsats.
- Fleksibelt cross channel – Marketing kanalmix
- Et proaktivt team, som kæmper for at du lykkes online.
- Løbende rapportering om arbejdsgang, tidsforbrug og strategi.
- Nul millimeter budgettering.
- Du betaler altid kun for effektiv arbejdstid.
- Udvidet service.
- Weekend support.
- Overholdelse af budget og deadline.
- Et dedikeret team af online marketing specialister.
- Lave marketingomkostninger – Uden skyhøje udgifter til ordinære ansættelser.
- Tilfredshedsgaranti – Above Standard garanti.
Vores historie
Above Standard blev stiftede af Muxima. Efter en del år som medarbejder i et digital bureau, hvor han arbejdede med både web og markedsføring, ønskede han at blive selvstændig. Han gik med tanken om at skabe sit eget bureau, hvor forretningen bygger på gensidigt og fleksibelt samarbejde frem for fokus på transaktioner og binding.
Derfor stiftede han Above Standard, hvor navn og forretning bygger på samarbejde, kvalitet og overkommelige priser.
Above Standard blev stiftede i 2018 den 14. februar, valentinsdag. Denne dag var ikke valgt med vilje, men det er da meget poetisk, da et af Above Standards værdier er samarbejde.
I starten var Muxima enmandshær og stod selv for at hjælpe virksomheder med deres markedsføring og web. Derfra voksede Above Standard stærkt, hvor der kom flere til virksomheden efter kort tid. Vi er i dag 1 webdesigner/grafiker, 2 udviklere, 1 tekstforfatter, 1 web-projektkoordinator, 1 annoncering og SEO ansvarlig og Muxima, som står for marketing og salg.
Mens vi vækster andre virksomheder, har vi også fået vokseværk
Above Standard startede i Århus, men nu er flyttet til Vestfyn og har base i Køng. Vi er et bureau bestående af dygtige mennesker fordelt i landet. Vi arbejder på at få flere til og samle størstedelen af teamet i Køng.