Sådan kommer du i gang!

Du har formentligt allerede nu læst om vores services. Du ved sikkert, at vi tilbyder digital strategi, design, webudvikling og digital markedsføring. Overvejer du at starte et samarbejde med os? Men hvordan gør du? Eller måske ønsker du mere information om opstart og forløb.

Læs videre og få et indtryk af, hvordan et samarbejde starter og hvordan et forløb typisk ser ud.


Du har måske mange overvejelser omkring din online forretning. Det føles måske som et stor skridt at kontakte et bureau. For hvis du vælger at samarbejde med et bureau, hvordan kommer det til at fungere? Derfor kan det være svært at komme i gang.

At komme i gang med noget nyt er altid svært.

Tag for eksempel at komme i gang med at motionerer. Det lyder meget simpel. Man skal jo bare gå i gang. Men her er der også flere overvejelser før man når frem til handling. Hvordan starter jeg? Hvad er den bedste motionsform for mig? Hvorhenne? hvor meget? Hvordan skal det forløbe?

Derfor giver vi dig her en oversigt over, hvordan opstart og et forløb typisk ser ud.

Opstart – Sådan starter vi et samarbejde med dig

Et samarbejde starter med samtaler omkring din opgave eller projekt. Vi har typisk 1-2 samtaler, nogle gange flere. Denne proces er helt uforpligtende. Samtalerne koster ikke noget. Du betaler kun for reel udført arbejde.

Det første skridt før mødet er at komme i kontakt. Det kan du gøre på mange måder email, telefonisk, eller du kan sende os en SMS. Du kan også vælge at booke et møde, så kontakter vi dig.

Næste skridt er samtalerne. Vi spørger ind til forventninger, hvad vil du opnå, hvad er dit mål, hvilke resultater går du efter m.m. Målet med møderne er at vi får et overblik over arbejdet og resultater, som du ønsker vi laver.

Ud fra samtalerne laver vi et oplæg. Vi laver en plan for forløbet og arbejdet. Og vi beregner prisen for opgaven.

Når oplægget er på plads, får du den som et tilbud. Vi går aldrig i gang med arbejdet før du er tilfred med den løsningsoplægget.

Samtalerne koster ikke noget. Du betaler først når arbejdede starter og kun for reel udført arbejde.

Når samarbejdet er sat i gang

Hvordan samarbejdet forløber er meget forskelligt. Samarbejdet går an på din virksomhed, din opgavetype og hvordan du ønsker vi samarbejder.

Projekt – Webløsninger

Briefing
Briefing er opstart af projekt. Det er de indledende samtaler som beskrevet foroven. 

Analyse og framing
Her foretager vi en grundig analyse af dit marked, kunderejse, målgruppe, din virksomheds profil og løsningsmuligheder. Ud fra analysen lægger vi en strategi og retning for projektet.

Design og formgivning
Vi formulerer opbygning, funktioner og laver den visuelle design. Her vil du få mock-ups af løsningen og dens design. Du kan give kommentarer til designet eller godkende det. Først når vi er blevet enige, går vi videre til udvikling.

Udvikling
Nu går vi i gang med at udvikle løsning. Vi opsætter systemet, indsætter designet, og/eller vi går i gang med at kode din løsning.

Test
Vi gennemtester løsningen. Fra vores admin perspektiv tester vi, at alt det tekniske virker. I test fasen får du også adgang til løsningen. Du kan gå ind og afprøve løsningen fra en bruger perspektiv og komme med input. Du får også administratoradgang. Du kan nu indsætte indhold eller rette indholdet(tekst og billeder).

Uddannelse
Skal du selv varetage løsningen bagefter, giver vi dig en grundig gennemgang af løsningen. Vi gennemgår hvordan det virker og hvordan du bruger det. Du er selvfølgelig altid velkommen med dine spørgsmål efterfølgende.

Aflevering
Projektet er nu færdigt. Vi sætter den live. Og vi overfører hele projektet til dig. Du ejer nu 100% din løsning!

Projekt – Digital markedsføring

Digital markedsføring er meget dynamisk, kontinuerlig, og er meget forskellige fra virksomhed til virksomhed. Derfor vil forløbet beskrevet herunder variere meget.

Briefing
Briefing er opstart af projekt/samarbejde, som er uddybet længere oppe. 

Analyse og plan/strategi
Vi foretager en analyse af din virksomheds profil, markedet, målgruppe m.m. Ud fra analysen laver vi en strategi eller plan for din digital markedsføringsopgave/mål.

Design og produktion
Vi går i gang med at udføre opgaven. For eksempel producerer vi opslag til sociale medier, opretter annoncer til Google, eller udfører SEO optimering. 

Lancering
Din digitale markedsføring eller kampagne bliver sat i gang eller offentliggøres.

Monitorering og optimering
Mens din markedsføring kører, holder vi øje med resultaterne. Vi laver opdateringer og optimeringer undervejs hvis nødvendigt.

Næste skridt i din digitale markedsføring
Som sagt er markedsføring dynamisk og kontinuerlig. Så selvom en opgave er afsluttet, fortsætter markedsføring – I hvert fald, hvis du ønsker at fortsætte med de gode resultater. Ud fra resultaterne og data kommer vi med anbefalinger til det næste skridt i din markedsføring. Det kunne være en ny kampagne, satse på en ny kanal eller lave et ny marketingmix.

Er du frisk på et samarbejde med Above Standard?

Vi er rigtig gode til at lytte og forstå. Vi er hurtige til at sætte os ind i dine behov og opgave eller projekt. 

Ring til os, eller lad os kontakte dig. Du kan også vælge at sende en SMS eller email til os.

0 Shares:
You May Also Like
Read More

Hvad koster det?

Hvad skal et samarbejde med et bureau som os egentlig koste? Vi kommer ikke uden om priserne. Hvordan…